A Vattacukor Művekben

Horgolt holmikat gyártanak szorgos kezeim, elsősorban újszülött- és babafotózáshoz szükséges kellékeket, babáknak való különleges és egyedi ruhácskákat, kiegészítőket. Nézelődj, álmodozz, böngéssz nálam bátran, térj vissza gyakran... :)

BG

2011. június 2., csütörtök

Puhatalpú bébi cipők hétköznapra vagy fotós kelléknek

A korábban már emlegetett minta-csomagból ez volt a kedvencem, ehhez fogtam hozzá elsőként. A leírásban újszülöttől tipegőig terjed a méretezés, mindkét végletet kipróbáltam.

A nagyobb mérethez a Barka Fonal Mosó Masáját használtam (nagyon szeretem ezt a fonalat, olyan finom és puha), méghozzá "császár" színben, ami egy nagyon dögös, élénk pink árnyalat.

A kisebbik párhoz pedig ugyanebből a boltból a Négy Évszak fantázianevű fonalat választottam. Ez egy nagyon különleges fonal, pamut, gyapjú és bambusz keveréke. Ez látszik is a belőle készülő darabokon, gyönyörűen keverednek a szálak a cipőcskék felületén. Ezekhez egy kicsit visszafogottabb, szürkésbarna árnyalatot választottam (ugyanebből a fonalból készült egy tavaszi sapka is, amivel egy szettet alkotnak azt is mutatom majd)

Az eredeti mintában a cipőkön még volt egy rágombolható keresztpánt, ezt kipróbáltam, de nem tetszett igazán, valahogy felesleges túlzásnak éreztem, ezért lehagytam róluk. A Kísérleti Nyulacskámon végzett teszt folyamán nem is bizonyult szükségesnek, anélkül is a lábán maradt a cipő, de azért még töröm a fejem azon, hogy helyettesítsem-e valamivel. Egyelőre egy bokapánton gondolkodom, szaténszalagból, pettyes mintával :) Persze csak a lány verzióhoz, a fiús változat marad ilyen puritán és egyszerűen szép.

Emailben tudod megrendelni, az ára függ a méretétől és az alapanyagtól.




 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...