A Vattacukor Művekben

Horgolt holmikat gyártanak szorgos kezeim, elsősorban újszülött- és babafotózáshoz szükséges kellékeket, babáknak való különleges és egyedi ruhácskákat, kiegészítőket. Nézelődj, álmodozz, böngéssz nálam bátran, térj vissza gyakran... :)

BG

2011. május 19., csütörtök

Puhatalpú bébi cipő (Új minták a házban #1)

Valamelyik éjjel a kedvenc horgolós oldalamat nézegettem, és egy remek ajánlatra bukkantam: Cassi Ence, aki egy nagyon tehetséges tervező, egyetlen napra 40%-kal leárazta az összes babafotós kellékének mintáját. Rögtön lecsaptam egy hatos csomagra, ami tegnap reggel meg is érkezett, sőt egy apró félreértésnek köszönhetően végül a hat helyett hét mintát kaptam. Már el is kezdtem tesztelni őket, hamarosan a meskára is felkerülnek a belőlük készült holmik, de már most előrendelhetőek emailben.

Megmutatom, mi az a hét új modell, amire most rátettem a kezeimet :)

Az első egy puhatalpú kiscipőcske, ami újszülöttől kb 18 hónapos méretig készülhet el. A próbahorgolás alapján ez is Mosó Masából fog készülni. A minta nagyon szép és részletgazdag, és nagyon jól mutat a kis lábakon. Viszont utcai hordásra nem alkalmas, ezért vagy fotós kelléknek vagy kocsicipőnek ajánlom, esetleg járni tudó babára benti cipőnek, de csak nem túl csúszós felületre.

Képek: © Cassi Ence/Unwind Patterns és Laura Winslow




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...