A Vattacukor Művekben

Horgolt holmikat gyártanak szorgos kezeim, elsősorban újszülött- és babafotózáshoz szükséges kellékeket, babáknak való különleges és egyedi ruhácskákat, kiegészítőket. Nézelődj, álmodozz, böngéssz nálam bátran, térj vissza gyakran... :)

BG

2011. június 17., péntek

Dinnyés edényfogó - mert néha kell egy kis változatosság

Az Urban:Eve az egyik kedvenc könnyű olvasmányom manapság, írója, Via egy egyszemélyes glossy magazin. Van nála mindenféle témából egy csipetnyi: egy kis divat, receptek, egészség, szépség, háztartás, életvezetési tanácsok, eye candy, inspiráció... Az egyik posztjában egy ilyen dinnyés edényfogóról ábrándozott, én pedig felajánlottam neki kommentben, hogy megcsinálom, ő pedig belátása szerint kisorsolja vagy megtartja... :)





Remélem, Viának és az edényfogó leendő tulajdonosának is tetszik majd az elkészült munkám, én sok szeretettel csináltam.



Nem ez volt az első dinnyés kilengésem, régebben egy mobiltartó tokot készítettem ilyen mintával. Kellemes kikapcsolódás volt most egy ideig mást csinálni, de a magok hímzésénél már kicsit visszakívánkoztam a megszokott sapkáim és gubóim közé :)




 Tervezési fázisban: milyen gyümölcs legyen még?


A kész edényfogó a magok nélkül. Az átmérője 15 cm. A spirál mintát a köralak eléréshez használt szaporítások adják.

Anyaga 100% pamut, természetesen mosható, de leginkább kézzel, 30 fokon javaslom tisztítani. A közepéhez élénkpiros fonalat használtam, a héjához pedig külön elmentem beszerezni ezt a dinnyezöld árnyalatot, amivel nagyon elégedett vagyok, szépen mutatnak együtt. A fotón nem annyira látszik, de a kettő közé egy különleges, színátmenetes, fehérből halványzöldbe hajló fonalat választottam, és ez élőben nagyon jól visszaadja a dinnye külső húsának árnyalatait. 

Aki nem nyeri meg, az se keseredjen el, mert bárkinek szívesen elkészítem, akár más gyümölcsből is. Írjatok emailt a részletekért.

********************************************

Update: a játék itt érhető el. Siessetek, mert a jelentkezési határidő 2011. június 19., éjfél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...