A Vattacukor Művekben

Horgolt holmikat gyártanak szorgos kezeim, elsősorban újszülött- és babafotózáshoz szükséges kellékeket, babáknak való különleges és egyedi ruhácskákat, kiegészítőket. Nézelődj, álmodozz, böngéssz nálam bátran, térj vissza gyakran... :)

BG

2011. július 13., szerda

Mackófüles csuklyás gubó - újszülött fotós kellék

Nagy volt a csönd a Vattacukor Művek háza táján az utóbbi napokban, ugyanis annyit horgoltam, hogy nem volt időm írni. Beérkezett több nagyobb megrendelés is, elég szűk határidőkkel, de nem panaszkodom, sőt a sok munka közé még egy gyors boltlátogatás is belefért.

Az Amerikából érkező mintáim mind-mind nagyon édesek, imádom őket, de mindig nagy nehézséget jelent az ott elterjedt fonalakat itthon is kapható anyagokkal helyettesíteni. Ezért van az például, hogy már régóta itt hever egy sokadik, szuperédes Cassi Ence mintám, de eddig még nem mutattam meg, mert egyszerűen nem találtam hozzá megfelelő fonalat.

Képek: (c) Cassi Ence / unwind patterns és Brooke Bryand Photography 


Egy újszülött méretű fekvő gubóról van szó, ami csuklyában végződik, így a baba arcára helyezi a hangsúlyt. A csuklya két oldalán pedig kerek kis mackófülek vannak, ettől lesz ez a kellék zabálnivalóan aranyos és karakteres. Tegnap megtaláltam a hozzá való gombolyagot, ami sötét csokibarna, szőrös felületű fonal, vékony fényes szálakkal átszőve, amitől a kész anyag bolyhos és itt-ott csillogós lesz.


Bár még van hátra megrendelésem, de nem bírtam ki, ebbe is belefogtam gyorsan. :)



Emailben rendelhető, 7.000 Ft-ért. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...