A Vattacukor Művekben

Horgolt holmikat gyártanak szorgos kezeim, elsősorban újszülött- és babafotózáshoz szükséges kellékeket, babáknak való különleges és egyedi ruhácskákat, kiegészítőket. Nézelődj, álmodozz, böngéssz nálam bátran, térj vissza gyakran... :)

BG

2012. április 14., szombat

Változatos, pihe-puha rózsaszín szett

Azokat a holmikat, amiket most bemutatok, egy nagyon különleges fonalból készítettem, amiből ez a néhány gombolyagom volt csak, így sajnos rendelésre sem tudom megismételni... de annyira szép, hogy gondoltam, megmutatom. Ráadásul olyan sok ötletességet csempésztem bele, hogy arra külön büszke vagyok :)

Fotó: Tungler Andrea / elkapott pillanatok

A szett egy takaróból és egy sapkából állt. A manósapi fazonhoz egy kis pluszt adtam hozzá: a pom-pom HATALMAS, és egy vastag fonat tartja, aminek a hossza szabályozható: a sapi csúcsához húzható vagy hosszúra is hagyható.


A takaró pedig egy különleges öltéssel, úgynevezett legyezőkből készült, háromszög alakúra horgoltam.


A szett újszülött méretű, de hogy a felhasználásához egy újabb változatot adjak, a takaró részét akkorára csináltam, hogy akár sejtelmes pocakfotózáshoz is lehet használni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...